Často kladené otázky a odpovede týkajúce sa vyplácania finančných prostriedkov za zmeškané jazdy
V prvom rade nám ešte raz veľmi pekne ďakujeme za podporu a dôveru v tejto zložitej situácii spôsobenej pandémiou koronavírusu. Zároveň by sme Vám chceli pripomenúť, že dnes 31.08. môžete požiadať o vrátenie peňazí za zmeškané cesty. Uvedomujeme si, že tento proces so sebou prináša množstvo otázok, a preto vám ponúkame odpovede na najčastejšie otázky.
V Travel2 mám prostriedky na neuskutočnený zájazd formou oznámenia o náhradnom zájazde. Ako mám postupovať?
Ak chcete požiadať o vrátenie peňazí, jednoducho po 31. auguste 2021 z pohodlia domova vyplňte online formulár na vrátenie platby. Po vyplnení formulára dostanete potvrdenie o prijatí vašej prihlášky. Potvrďte tento e-mail kliknutím na odkaz „Overiť“ v e-mailoch. Potvrdením tohto odkazu bola vaša žiadosť prijatá a bude nami spracovaná. Nemusíte nič podpisovať, chodiť na pobočku alebo kontaktovať svojho predajcu.
V Travel2Travel Agency mám prostriedky na zmeškaný zájazd vo forme voucheru. Ako mám postupovať?
Ak máte namiesto oznámenia o náhradnom zájazde poukaz s rovnakými podmienkami ako oznámenie o náhradnom zájazde, nie je potrebné vypĺňať formulár na vrátenie peňazí. Klienti s voucherom budú automaticky kontaktovaní telefonicky.
Ak máte poukaz, ktorý sa nekvalifikuje ako oznámenie o náhradnom zájazde namiesto oznámenia o náhradnom zájazde, nemusíte vypĺňať formulár na vrátenie peňazí a môžete požiadať o predĺženie.
Môžem požiadať o vrátenie peňazí inak ako prostredníctvom online formulára?
Nie, o vrátenie peňazí musíte požiadať vyplnením online formulára . Vyplnenie formulára je jednoduché, môžete postupovať aj podľa tohto návodu.
Môžem vyplniť online formulár, aj keď nie som cestovná kancelária?
Nie, formulár musí vyplniť cestovná kancelária.
Môžem do formulára zadať dve čísla bankových účtov, ak chcem platbu rozdeliť?
Nie, je možné uviesť len jeden bankový účet, na ktorý budú vrátené prostriedky.
Pri vypĺňaní formulára som urobil chybu. Môžem to vyplniť znova?
Nie, prosím, nevypĺňajte nový formulár. Náš systém identifikuje chybu a budeme vás kontaktovať.
K akému dátumu najneskôr musím požiadať o vrátenie peňazí?
Ak chcete požiadať o vrátenie peňazí, požiadajte o to najneskôr do 14. septembra 2021. Musíte tak urobiť vyplnením online formulára na vrátenie platby .
Ako mi budú vrátené peniaze?
Výplata finančných prostriedkov prebehne bezhotovostným platobným stykom, teda prevodom na bankový účet a to len na základe vyplneného online Formulára na vrátenie peňazí.
Koľko dostanem späť?
Celková suma bude zaslaná klientovi na bankový účet. V prípade, že má klient uzatvorené nadštandardné poistenie, celková suma bude znížená o sumu zaplatenú za poistné z nadštandardných storno poplatkov poistenia. Vyjadrenie Allianz k tejto skutočnosti nájdete tu .
Do akej doby po odoslaní žiadosti budú moje prostriedky vrátené?
Pri vyplácaní finančných prostriedkov budeme postupovať podľa lehôt uvedených v zákone. Vzhľadom na to, že žiadostí bude veľké množstvo, prosíme o zhovievavosť a trpezlivosť pri ich vybavovaní z našej strany. Pokúsime sa ich všetky čo najskôr vyriešiť.